7.02.2012

Day 1

Prima zi de power 90 (sculpt 1-2) n-a fost grea deloc. Am inceput usurel ca sa nu imi vina cheful sa renunt :)

Hai sa vedem: m-am cantarit, m-am pozat, am verificat ce am azi in program, GATA! Am facut programul care chiar daca nu m-a lasat lata, m-a facut totusi sa transpir destul de bine si promite sa se lase cu febra musculara pe alocuri.

Deci nu e chiar de speriat, e ceva realizabil. E totusi prima faza care e mai light dar ma asteptam sa fac fata mai greu. Naspa cu flotarile alea, domne! Eu nu pot sa fac flotari si nu voi putea nici sa exersez ca sa devin din ce in ce mai buna pentru ca stau prost cu incheieturile mainilor si poate o sa reusesc mai mult de 10 bucati cand mai scap de tonaj altfel e greu de crezut.

Acum nu am decat sa ma concentrez mai bine pe meniu sa fie mai lejer. Evident ca am lasat capitolul asta nepregatit asa ca am avut un mic dejun halucinant pentru o persoana care vrea sa se organizeze a la long chiar, am mancat o portie de fusilli all'ortolana. Pfff, dau ochii peste cap! Adica niste paste, integrale da?, cu un sos misto cu vinete, dovlecel, usturoi, rosii, busuioc si parmezan. Nu prea greu da nici prea usor.
La pranz o sa ma multumesc cu un pahar de lapte batut rece. Imi fac paine de secara pentru maine si la cina poate prestez un piept de pui la gratar cu tian provencal, adica niste "ortolane" fara paste :)))

Maine o sa mananc asa:
MD niste piersici
G lapte batut cu paine de secara, o felie acolo
P ciorba de legume si tian
G tot fructe ceva
C piept de pui cu tian  daca mai ramane daca nu poate fac niste linte cu salvie si usturoi.

Hai ca nu mai am scuze, am pregatit si meniul de maine. Urmeaza Sweat 1-2 si AB Ripper 100.

PS Poze o sa pun numai cand o sa am si de-alea care sunt pentru AFTER :))) Peste 30 de zile adica.

AMR 89

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu