7.19.2012

Day 15, 16 & 17

:))) Nu mai am vreme sa postez in fiecare zi si desi doua zile am lipsit din cazua de dureri de spate le voi numara totusi, sunt scrise separat pe calendarul meu si vreau sa termin power 90 cu maxim 10 zile de intarziere, pe care le voi lucra la final.
Noutatea absoluta ar fi ca am avansat la gantere de 2kg, le-am cautat in 4 magazine dar a meritat pentru ca le-am luat la cel mai bun pret :))) am facut o economie de 11 lei! Scumpe rau, sunt niste greutati de metal acoperite cu un strat de izopren, 39 de lei! Ma rog, pe-ale mele de 1 kg nu le mai simteam deja, desi inca mai am vreo doua exercitii la care nu m-am incumetat sa upgradez inca pentru ca sunt solicitante si asa deocamdata.
Si a doua mare noutate ar fi ca m-am inselat cand am scris ca eu nu pot sa fac flotari. Ba pot! Ieri am facut 8 bucati la prima serie si 6 la a doua. Dupa asta, la a treia serie m-am mutat pe perete. Dar comparand cu prima saptamana cand faceam 3-4 si ma intindeam cat sunt de lunga ca nu mai puteam sa misc e un progres urias.
Astea sunt noutatile, programul e din ce in ce mai accesibili, prevad ca peste 3 saptamani, maxim 4, avansez la urmatoarea treapta de dificultate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu