7.09.2012

Day 8

Incepe a doua saptamana, incet asa ca e prea cald ca sa ne miscam rapid. Maine dimineata trebuie sa merg sa-mi fac buletinul si prevad ca NU ma voi trezi la 6 ca saptamana trecuta ca sa fac cardio :) Nu-i nimic, merge facut si pe la pranz pe sub AC.

Revenind la ziua de azi am in program sculpt 1-2, la care voi adauga cele 100 de abdomene. (ieri a fost zi de pauza si parca mi-a lipsit ceva, lenea m-a dat gata pana la urma dar poate duminica viitoare introduc niste abdomene in programul de odihna)

De mancat pana acum am mancat asa: o banana, niste rosii cu branza si busuioc stropite cu ulei de masline si frunze tocate de busuioc proaspat. Urmeaza o supa de pui si ultima portie de tian daca o mai fi in doaga lui, fructe la gustare, iar la cina piept de pui la gratar cu salata. Si apa din belsug.
Ca mi-am adus aminte: afine cu mascarpone big NO-NO!!!

Gata si antrenamentul pe ziua de azi! Piece of cake! :)))

AMR 82


PS Am disperata nevoie sa rezolv oarecum si problema celulitei daca tot sunt pusa pe fapte mari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu