1.17.2017

Primul prag a fost trecut!

Nu stiu daca salut pe cineva sau asta e mai mult un jurnal asa pentru propria mea motivare, dar da, au trecut cativa ani de cand am scris ultima data, vreo 4 de cand merg la sala constant si tot atatia de cand mananc dupa principiile montignac cu intermitentele de rigoare. 
Nici nu mai stiu cate kilograme aveam cand am scris ultima data, cand am terminat Power 90, stiu sigur ca am depasit de mult pragul primelor 10 kg pe care imi propusesem sa le pierd cand am inceput sa scriu in 2010, mai exact am 74-75 de kg, inca sunt in perioada de revenire la normal dupa sarbatori. Nu e rau, nu? 😜 Da, dar mai vreau! Asa ca atac al doilea prag! E timpul sa-mi fixez niste obiective realiste pentru 2017 si ca sa fie realiste nici nu imi propun decat 3 ca sa nu le uit si sa imi fie usor sa ma tin de ele:
1) Sa vad 70 pe cantar oricand in cursul acestui an, the sooner the better 👩
2) Sa ma potolesc cu mancatul si sa nu mai am derapaje: mai putine dulciuri, mai putina carne, lucruri de genul asta.
3) Sa merg in continuare la sala no matter what! 
Hai ca nu e greu, nu vad de ce n-as reusi.




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu