7.06.2012

Day 5

Inca o zi de sculpt 1-2 care a trecut destul de lejer. Oricum e mai usor programul asta decat cardio. Ma bucur ca deja nu ma mai chinuie febra musculara.
Si azi pana la ora asta am si mancat foarte cuminte: dimineata un iaurt, acum la pranz ciorba de pui cu legume si o salata asortata de vara fara branza si doar cu putin ulei. Urmeaza niste fructe si oi mai vedea ce diseara. Sunt vreo doua saptamani de cand nu mai innod inghetatele la gura si vad ca ma simt foarte bine, poate ar fi bine daca as renunta de tot la zahar care in momentul de fata se rezuma la trei lingurite pe zi la cafea. Imi place dulce, asta e!
Si de ieri am inceput sa iau si pliculete de L Carnitina, nush cum sa fac sa imi aduc aminte sa le iau si inainte de antrenament nu numai inainte de culcare, mi-as pune reminder in telefon dar la ora aia am ochii carpiti de somn cine sa se mai uite in telefon???

Inca o zi catre marele final!

AMR 85

PS Maine e zi oficiala de cantarit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu