1.02.2010

Ce vreau

Cu asta ar trebui sa incep, dar e greu :)


Nu vreau lucruri imposibile, poate doar greu de realizat pentru vointa mea slaba, ce alegere interesanta de cuvinte... Ei bine, da: vreau sa slabesc! De mult, de vreo 7-8 ani. Cam de cand m-am ingrasat, de fapt. M-am ingrasat intr-un timp relativ scurt, cam intr-un an jumate, apoi m-am tot alergat cu 5 kg, cand in sus cand in jos. Acum 5 ani in timpul primei sarcini s-au mai asezat confortabil niste kilograme, vreo 15 asa. Am nascut, m-am mai ingrasat inca, am mai slabit, am ramas iar insarcinata. Nu am mai luat asa de mult ca prima data si de revenit mi-am revenit mult mai repede. Ca sa intelegeti: nu am ajuns la greutatea IC (inainte de copii), ci am ajuns la o greutate mai mare sub care nu scad decat daca tin dieta, fac sport si nu calc stramb tot la doua zile!

Ca sa nu ma mai lungesc am 82-87 de kilograme, inca ma mai alerg cu alea 5 :))) si am 1.70 inaltime, nu arat chiar ca o bila dar e timpul sa ma mobilizez daca nu vreau sa ajung sa arat ca o bila. Nu de alta dar acum si copiii mi-au cam crescut si scuza cu "am nascut doi copii in ultimii 3 ani" deja nu mai tine, nici macar pentru confortul meu mental :)

Si cum nu se mai poarta scrisul de mana mi-am facut blog, frate! Sa stie tot "boborul" cu ce ma ocup eu acum, printre altele. De fapt am vrut sa-mi fac blog cu retete :))) dar am zis ca daca e sa investesc timp in ceva macar sa fie ceva cu final fericit.

Intr-o noapte de nesom am vazut-o pe d-na Mihaela Bilic la b1 intr-o emisiune. Povestea despre slabit, partea de "management" a unei cure de slabit. Eu am nimerit acolo din greseala, dupa o cina la care devorasem vreo 4 sarmale, eram in pat si butonam telecomanda in timp ce pe burta mea trona o farfurie cu nu mai putin de 3 felii maaaaari de cozonac. Intr-un moment ca asta te umpli de rusine cand nimeresti la o asa emisiune. In mod normal as fi schimbat dar n-am facut-o. Am sarit disperata din pat sa iau o foaie de hartie si sa notez cei 7 pasi de urmat. Teoria nu mi-e straina, de 7 ani de cand tot incerc, citesc, ma documentez, dar niciodata nu strica o noua formulare.

5 comentarii:

  1. Bafta multa in ceea ce iti doresti. :) pup si iti tin pumnii stransi. monu

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes, Andreea! O sa te urmaresc si eu in incercarea ta. Sunt sigura ca o sa reusesti! Si poate ma mobilizez si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. draga Androix, chiar iti doresc reusita! Sotul meu a scapat de vreo 15 kg in 3 luni de dieta Montignac, fara eforturi uriase; a exclus fainoasele, zaharul, cartofii si orezul. Micul dejun si cina i le pregatesc eu iar atuul urias intr-adevar, a avut un coleg la serviciu, adept al aceluiasi stil de a se hrani, cu care servea pranzul -s-au sustinut reciproc. Acum e obisnuit, scapari are rare, ii place.

    Sper sa slabesti cat doresti!

    lillylv

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta Andreea! Te urmaresc si sper sa te si "copiez" in ceea ce priveste "modificarea stilului de viata"...ce ma enerveaza expresia asta, de parca se intorc toate cu fundu' in sus...aiurea, totul ramane neclintit, fiecare punctulet de grasime ramane fix la locul lui, doar eu sunt cu gandurile hai-hui si cu fundu' in sus de atata "modificare a stilului de viata".

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, fetelor! Orice incurajare e binevenita! Pup!

    RăspundețiȘtergere