7.02.2012

Power 90

Deci, la sala n-am mai mers de 3 luni si asta se vede deja. Dar am planuri mari si trebuie resuscitat si blogul ca sa ma motivez si s-o tin asa 90 de zile in a row!

Power 90 e un program care combina exrecitii cardio si fitness si care promite sa-ti dezvolte forma fizica si sa te ajute sa tonifici musculatura si sa slabesti. Combinat cu o dieta sanatoasa poate avea rezultate fantastice. Are multe gaselnite menite sa-ti mentina interesul ridicat si sa te tina motivat. Cum se stie consecventa a fost si inca mai e o piatra de incercare pentru mine, mi-a fost intotdeauna mai usor sa-mi gasesc scuze sa nu fac miscare decat motive sa ma mobilizez si sa fac pur si simplu programul ala de juma de ora, asa ca ma incanta calendarul pe care il contine acest program, cu poze before and afeter dar si in between :).

Totusi la sala am reusit sa merg o perioada destul de lunga de timp, mi-a placut, am reusit sa ma mobilizez si sa fiu constanta. Ia sa luam in calcul o comparatie.
Sala (Acasa) - AVANTAJE (DEZAVANTAJE):
  1. E o activitate organizata, imi da sentimentul ca sunt inregimentata, ca e ceva ce trebuie facut ca i-a venit vremea si nu se discuta. E mai usor sa ma pierd in alte activitati si sa aman pana renunt la un antrenament.
  2. Am modelul in fata, plus alte cateva slabaturi in jur si numai sa le fac in ciuda si nu renunt la jumatatea repetarilor si ca sa nu le ofer motiv de ras pe sub mustati :) o balena care e in stare sa faca 100 de abdomene in 4 minute e mai interesanta decat una care dupa primele 20 lesina si asteapta pe toata lumea sa termine. Modelul e la televizor, nu pot sa fiu sigura ca execut miscarile corect, nu am pe nimeni pe langa care sa ma ambitioneze sa nu ma las.
  3. Am mai mult spatiu, fac exercitiile fara sa-mi fie teama ca ma lovesc de pereti sau de mobila. E mai dificil sa ma intind, nu e un capat de tara, dar necesita un efort in plus sa-mi fac spatiul necesar. In plus daca ma gaseste antrenamentul la 7 dimineata altii poate vor sa doarma pe langa mine.
  4. Am tot ce-mi trebuie: step, greutati, minge, saltea. Tot ce e necesar ca sa fac programul trebuie sa cumpar, dezavantaj dpdv financiar si al spatiului de depozitare. Ma rog, daca ma gandesc ca nu e musai sa investesc decat intr-o alta pereche de greutati nu e asa o mare scofala. Restul sunt optionale.
  5. Nu-mi distrage nimic atentia. La sala nu suna telefonul si nu face nimeni febra in miezul programului. Exact pe dos. Oricum nimic nu ma impiedica sa-mi inchid telefonul si acasa.
  6. Lista ramane deschisa si daca mai gasesc avantaje mai completez
Sala (Acasa) - DEZAVANTAJE (AVANTAJE):
  1. Pretul. Ca sa pot merge de 3 ori pe saptamana ma costa 170 de lei numai abonamentul, benzina e moca :) cat mergeau kinderii la gradinita, acum ar trebui sa merg special pentru sala deci mai costa si aia acolo cateva zeci de lei pe luna. Totul e aproape GRATIS si nu de 3 ori pe saptamana ci de 6!
  2. Timpul pierdut pe langa cele 50 de minute de miscare efectiva, drumul si restul imi mai consuma inca 30 de minute. Sar din pat, ma imbrac, trag tare si sar in dus. Dupa asta sunt apta sa-mi vad de viata, fara timp pierdut pe drum.
  3. Orarul fix de care depind. Daca ratez o sedinta nu prea reusesc sa ma sincronizez cu restul orarului si s-o recuperez. Imi fac programul cum vreau eu. Daca intervine ceva ce nu depinde de mine am restul zilei la dispozitie sa recuperez.
  4.  Si aici las deschisa lista ca nu imi mai vine nimic in minte si parca nu-mi vine sa cred ca sunt mai multe avantaje decat dezavantaje :)
Daca e sa trag linie sa adun balanta pare sa incline catre mersul la sala. Pana la urma doua motive mari si late raman sa se dueleze: activitatea organizata cu sanse mai mari de a determina constanta vs. banii cheltuiti. De aceea am nevoie sa ma mentin motivata pentru ca acum am ales sa fac programul asta de 90 de zile. O sa fie si concediul fix in mijlocul perioadei, ce e misto e ca nu am nicio scuza pentru ca pot sa rulez programul si de pe laptop iar la accesorii o pereche de gantere pe care le cara masina pana la destinatie chiar e floare la ureche. Nu fac decat daca NU VREAU, iar eu trebuie sa vreau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu