1.26.2010

Sunt reduceri la haine!

Nu sunt nici pe departe atat de entuziasmata cand sunt reduceri, nu sunt o impatimita a modei, mai degraba o pereche de blugi si un tricou sunt suficiente pentru mine. Lucru pe care lucrez incet :) sa-l schimb. Va rog sa ma credeti ca fac eforturi uriase! De exemplu acum doua luni mi-am cumparat singura doua rochii, dupa muuuuulti ani de zile. Ultima rochie imbracata fusese rochia de mireasa...

Ei si weekendul trecut zic sa ma dau si eu nitel prin magazine sa vad cu ce se lauda fiecare. Trecand peste dezamagirea pe care am trait-o din cauza urateniei absolute a hainelor de anul acesta, merita sa mai mentionez socul trait cand am dat cu ochii de un cardigan dragut si de la esprit e drept, dar care redus costa 300 de lei, de soc ce-a fost pe mine nici nu am avut curaj sa ma uit la pretul anterior reducerii, ca sa ajung in final la ce ma doare mai tare pe mine acum: nu mai merg la cumparat de haine cand ma chinui sa slabesc! Chiar daca asta poate sa insemne ca n-o sa-mi mai cumpar haine multi ani de-aici inainte :))) Observati cat de optimista sunt...

In primul rand cabinele de proba sunt imposibile iarna! Nu neg, ele sunt fancy asa, care mai de care colorate, cu neoane, cu becuri, cu carlige futuriste pentru atarnat haine, atat de futuriste ca nu tin nici o batista, si miiiiiici frate, cabinele adica! Pai daca ma invarteam o data imi iesea fundu jumate pe-afara! Si oglinzile, ahhhhhh, oglinzile! Alea nu-s bune deloc. Desi am vazut pe la televizor reportaje care dezvaluie ca in magazinele de haine se poarta oglinzile care alungesc ca sa-ti dea impresia ca arati super bine in haina probata si s-o cumperi, la noi nu cred ca a ajuns practica asta. Ca daca se face si la noi situatia este mai grava decat mi-am imaginat vreodata.

In concluzie cu greu am ales cateva bluze si o pereche de sosete :))) si astept vremuri mai bune, cu haine mai frumoase, reduceri mai pe bune si kilograme mai putine la purtator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu