1.21.2010

Spuma de criza

...criza nici pe departe financiara ci de idei, cand nu mai stii ce sa faci, cand te perpelesti ca ti-ar trebui ceva bun dar nu stii ce, cand deschizi usa de la frigider de 10 ori pe zi si te uiti lung. De fapt e un desert delicios, foarte "fitness" dar trebuie sa rezisti la oua crude (clar nu e pentru kinderi, eu o mananc pe ascuns:)))) si plus de asta nu trebuie sa faci multa o data ca poate patesti ca mine si-ti place si nu mai ai liniste pana nu termini si ultimul bol :)

Ce ne trebuie: 150-200 gr. ciocolata neagra 50-85% eu pun o ciocolata de 50% si una de 75%, 3-4 oua, eu pe la jumatatea prepararii m-am razgandit si am pus 4, putin unt, nu cat e in poza :) asa cat iei un triunghi cu cutitul, 1-2 linguri de fructoza, coaja de portocala, putina esenta de rom.





Rupem ciocolata in tablete mici si impreuna cu triunghiul de unt le punem la topit intr-o cratita la bain-marie. Nu le tinem acolo decat cat se topeste si se omogenizeaza ciocolata pana arata asa:




Intre timp separam ouale si batem albusul spuma tare. Punem un praf de sare si incepem sa le batem cu mixerul, cand s-au intarit adaugam fructoza si mai batem vreo 2 minute.




Cand ciocolata s-a racit cat de cat adaugam romul, coaja de portocale si galbenusurile. Amestecam bine dupa care incepem sa adaugam spuma de albusuri amestecand usor de jos in sus ca sa nu se lase prea tare. Dupa ce am incorporat toata spuma si am omogenizat tot punem in boluri si dam la rece pentru cateva ore. Eu care sunt mega pofticioasa imi pun intotdeauna prima portie la congelator si in 30 de minute e gata :))) Ma mai mir de ce sunt grasa...




De retinut ca ar trebui s-o prepar cam o data la luna, nu foarte multa o data. Oricum e mult mai buna decat vreo prajitura inecata in zahar si faina alba :)

Am uitat sa va spun: acum dupa atata ciocolata ma duc in parcare la niste fitness de sezon, ma duc sa-mi deszapezesc masina!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu