1.06.2010

Ce lipseste?

Pe masura ce ma tot antrenez mental pentru marea schimbare din viata mea imi dau seama ca lipseste ceva. SPORTUL! Da, asta este, unde e miscarea? Am doi nutritionisti care-mi plac :) Mihaela Bilic, pe care nu pot sa zic c-o plac dar cu fata si zambetul ei de barbie ti-e frica sa n-o iei in serios, mie mi-e frica sa nu se sparga :))) nu fac misto, pe bune ca asta e sentimentul pe care mi-l induce. Cred ca daca m-ar indruma si n-as asculta-o ar fi atat de dezamagita incat mi-ar fi aproape mila. OK, cred ca m-am facut inteleasa, o plac pentru ca de fapt mi-e mila de ea :))) Nu asta vreau sa spun, whatever...
Si al doilea ar fi Montignac, de care imi place ca o data acum cativa ani buni m-a ajutat sa slabesc 8 kg in 2 luni fara sa ma infometez. Ce a uitat el sa scrie in faimoasa lui carte este de unde gasesti vointa sa revii la calea cea dreapta a dietei inventate de el daca ai lasat-o balta.
Ei bine, nici unul dintre cei doi nu sunt fani ai sportului. Amandoi il aproba asa cu jumatate de gura. Nu ii neaga efectele dar nici nu spun ca e ceva indispensabil in slabire.
Ati ghicit! Fac parte din categoria de nefericiti pentru care sportul ESTE indispensabil in slabire.
Asa ca adaugam si miscarea in program! Bicicleta, aerobic cu Cindy, fitness la sala, ce s-o putea numai sa fie minim 40 de minute legate.
Si ca sa imi vina cheful de miscare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu