1.10.2010

Invatam sa cumparam, sau ne aducem aminte :)


Nu cred ca este o resursa mai pretioasa pentru un om care incearca sa slabeasca decat piata de legume si fructe. La hipermarket au legume si fructe de tot felul dar majoritatea sunt din import si rar gasesti ceva care sa aibe si gust. Eterna problema ce e mare si frumos e de import si n-are gust. De cele mai multe ori.
Ieri dimineata mi-am facut curaj si am plecat la piata, la obor. Am plecat clar la risc: daca nu gasesc loc de parcare plec si il trimit pe Mihai mai tarziu cu tramvaiul :) Dar am gasit loc si nici nu m-am straduit prea tare. Asa ca mi-am luat sacosele de carrefour la subrat si am intrat in piata. Pe masura ce ma adanceam in multime imi parea tot mai rau pentru ghetele mele din piele fina. E adevarat! In obor e o mare mizerie. Dar mi-ar parea rau sa nu mai existe, sa apara in locul ei o piata curatica, cu preturi pe masura si cu produse pe care le gasesc si la carrefour.
Scuzati poza de provenienta necunoscuta :) ca sa spunem frumos, nu mi-a dat prin cap sa iau aparatul cu mine sa fac poze in piata dar oricum ceva imi spune ca nu ar fi fost o idee prea buna.
Eiiii, dar asa murdara si aglomerata cum este piata e totusi frumoasa! Sunt munti de salata verde abia taiata, ridichii rosii, ridichii negre, varza, sfecla rosie, mere, praz, verdeata, telina, morcovi, numai bunatati! Si m-am intrebat deodata de ce am incetat sa mai fac piata, old style. Nu e o placere si multi sunt descurajati de conditiile mizere, de aglomeratie, de vanzatori care sunt de fapt doar niste speculanti care nu au plantat in viata lor un fir de iarba. Dar ochii mei sclipesc :) Mi-am umplut sacosele pana la refuz si am plecat incarcata precum capra din poveste cu smoc de praz la subsiori :))) sa infrunt aglomeratia si sa traversez piata pe drumul spre masina. Pe drum imi pierd rabdarea si incep sa fac slalom. Un burtos imi striga razand: "daca nu i-ai lovit pe toti cu prazul ala" Raspund in barba: "lasa ca nu le-am dat cu tesla!"
Si? Si am ajuns acasa si tot cu cartofi am gatit. Ciorba de cartofi cu zeama de varza si musaca de cartofi.
Dar despre mancare in urmatoarea postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu