10.24.2012

Long after day 90

Iaca am un ragaz scurt sa ma desprind din alte treburi ca sa inchei aici o etapa: am terminat cele 90 de zile! Bilantul pe scurt zice asa:
  • Greutatea: -3 kg
  • Talie: -10 cm
  • Burta: -10 cm
  • 3 flotari in day 1: 3x10 in day 90 - inca nu am mai evoluat la capitolul asta presimt ca mai adaug cateva bucati cat de curand ;)
  • 20-30 abdomene in day 1: 90 in day 90 - si aici e musai sa le fac pe toate 100. De fapt eu fac 100 dar ultimele 10 nu sunt alea din program care sunt prea criminale pentru mine.
Avand in vedere ca intre timp am fost in concediu si ca nu am tinut niciun fel de dieta, spre rusinea mea, ma declar totusi foarte multumita de rezultate.

Si cand am terminat programul am zis ca nu ma opresc aici, am tot dat tarcoale altor programe de la www.beachbody.com m-am invartit, m-am uitat, am catarit una alta, pana la urma tot cu power 90 am ramas. Sunt in a treia zi de power 90, tura a doua si dupa mult timp am febra musculara :) Era timpul sa mai ridic putin stacheta asa ca am trecut la etapa urmatoare la body sculpt. Programul are in plus vreo 10-15 minute, inca o serie de exercitii si totul se desfasoara intr-un ritm mai rapid asa ca inca nu pot sa tin pasul fara mici pauze dar ajung eu si acolo.

Promit cat de curand niste poze imbracate si fara celulita ca sa se vada despre ce vorbesc :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu