9.22.2012

Day 83

Ma indrept vertiginos catre day 90 :))) La care mai adaugam frumos cel putin inca 13 zile. Sa speram ca in urmatoarele 3 saptamani nu mai ratez foarte multe zile ca deja am depasit cele 10 pe care mi le propusesem la inceput. E greu sa iti faci programul in fiecare zi, nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost sa trebuiasca sa ma si deplasez la o sala ceva. Acum odata cu inceputul scolii imi este si mai peste mana. Si asa ma trezesc la 6:30 ar insemna sa ma trezesc la 5:30 ca sa fac si programul de antrenament. Sincer, am incercat intr-o dimineata, sunt atat de intepenita de spate incat abia ma pot misca. Pe de alta parte, daca stau pana am ragaz sa ma antrenez nemancata nu am forta sa termin programul. Pur si simplu sunt "burned out". Soooo, ce sa fac, ce sa fac??? Ma batea gandul inclusiv sa renunt la power 90 si sa merg la sala zilnic sa alerg pe banda si sa fac exercitii cu greutati ca nu ma mai potrivesc la program cu orele de aerobic. Pana una alta sunt hotarata sa termin prima runda de power 90 asa cum s-o putea si mai am 3 saptamani sa ma decid ce si cum fac mai departe. De oprit nu ma opresc pentru ca ma simt bine si ar fi o prostie.


AMR 7 zile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu