3.10.2010

Salata de spanac

Gata salata! Luati spanacul, il spalati curatati taiati (e naspa stiu dar merita fiecare frunza in parte!) apoi mai cotrobaiti prin frigider si vedeti ce mai gasiti. Eu am mai gasit asa: niste ridichii rosii, niste masline feliate, doua fire de ceapa verde, o jumatate de castravete, rosii cherry si o conserva de ton. Am abandonat planul cu branza, oricum era o improvizatie pe care nu am mai avut chef s-o incerc acum. S-ar putea sa mai fi scris pe-aici dar vreau sa va impartasesc un mic secret de la Jamie: dressingul pentru salata faceti-l separat intr-un pahar. Eu pun sare, apoi otet balsamic, amestec si la final ulei de masline si ce alte mirodenii mai am pofta. Apoi torn amestecul peste toata salata si amestec. Mici secrete, mari efecte - vorba ceea :))) E incomparabil mai buna salata asezonata asa.
Cum spuneam nu se poate mai "fitness" de-atat! Enjoy!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu