5.01.2011

Hristos a inviat!

Toate cele bune, sper ca ati petrecut frumos si cumpatat :) Eu asa am incercat. Nu stiu cat mi-a iesit in principal si din cauza ca am fost nevoita sa lipsesc de la sala 3 saptamani legate. S-ar putea sa nu fi mancat cu mult mai mult decat de obicei dar faptul ca am incetat sa mai fac miscare de 3 ori pe saptamana incepe sa se simta.
Asa ca de cateva zile sunt iar la antrenament mental :) Sper unul la fel de eficient ca cel de data trecuta.
Pana una alta am incercat o noua garnitura pentru friptura, nelipsita de cartofi, care mai erau si congelati la punga. Era o combinatie de cartofi prajiti si un mix de ciuperci, all in all foarte reusita, chiar daca mai putin cuminte. Asa arata inmpreuna cu pieptul de pui si salata verde:





De maine, daca o fi deschis la gradinita am liber la sala. Daca nu, macar vreme buna sa fie ca si alergatul pe langa bicicleta lui Filip tot un fel de sport se cheama ca este :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu