6.16.2010

Pui cu cartofi dulci



Ei sa mai scriu si o reteta d-asta dietetica :)))

De cand a dat caldura asta infernala nu-mi mai arde de stat la cratita si am tot facut cine compuse din carne preparata cat mai simplu si mai rapid si o salata acolo.
Tot satula de gratare intr-o seara scap singura la cumparaturi si fac planul pentru niste pulpe de pui la cuptor cu cartofi. Zic pentru kinderi, eu o sa ma abtin. Si ajunsa la fata locului, stiind prea bine ca nu m-as putea abtine am schimbat-o pe cartofi dulci. Ca tot scriam mai pe la inceput ca nu i-am incercat si ar fi un inlocuitor acceptabil pentru cartofii normali. Moama si dau de trei ori mai mult decat pe niste cartofi normali.
Am ajuns acasa, am curatat pulpele si cartofii, i-am asezat in tava, le-am tras o sapuneala buna cu niste: usturoi, ulei de masline, sare, rozmarin proaspat tocat si zeama de la o lamaie. Si aratau asa:




Si atat! Ca am dat sa bag tava la cuptor si am constatat ca nu aveam gaze. Si n-am avut toata noaptea. Nici a doua zi. Nici a doua noapte. SI a treia zi dimineata am zis ca daca nu fac ceva mai bine arunc tava cu totul. Asa ca am plecat cu tava cu tot pe o caldura insuportabila la maica-mea la curte unde am executat puiul la cuptor dar nu am mai avut cu ce sa pozez rezultatul final ca nu am luat aparatul la mine. Dar pot sa va povestesc :))) Puiul a iesit o nebunie. Cartofii, pentru ca aveau un aspect dubios de morcov uscat si foarte tare mama s-a gandit sa mai puna niste apa acolo sa se faca bine desi nu era necesar. In orice caz pana nu am gustat nu am stiut ca de fapt n-au nici o legatura cu morcovul, nici macar la aspect! Pentru ca si la aspect dar mai ales si la gust sunt indentici si la fel cu ce credeti? Cu DOVLEACUL! Vai de mine! Nu mi-a placut never ever in my entire life dovleacul. In copilarie rezistam eroic si la dovleacul copt si la placinta, ba inca la placinta sufeream ca un caine pentru ca semana putin cu aia cu mere, dar era totusi de dovleac. Acum la mine in casa nu se gateste asa ceva, cred ca-mi privez copiii, caci pe sot STIU sigur ca-l privez de ceva ce-i place :)))
Eniuei, daca nu va place dovleacul mai bine faceti o garnitura sanatoasa de fasole pastai, trageti-i si un mujdei de usturoi pe de-asupra si aveti o cina cuminte si in parametri, si foarte usor si rapid de pregatit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu