12.28.2010

Cum stati cu sarmalele?

:) Hai la multi ani! Desi as vrea sa mai scriu la blogul asta cu tematica legata de slabit doar inca un an. Anul trecut nu imi puneam termene, vroiam obiective realiste, se vede treaba ca obiectivele au fost realiste dar eu tot inconsecventa.
Acum de sarbatori am avut toate sansele sa pun iar pe mine. Sper insa ca nu la fel ca anul trecut, macar postul m-a ajutat. Imi aduc aminte ca anul trecut am "serbat" Craciunul incepand de prin noiembrie si tot la doua zile faceam o masa de porcarii stropita din belsug cu palinca. Macar anul asta nenorocirea tine doar doua saptamani. O sa fac bilantul si dupa sarbatori dar si dupa tot anul asta care s-a scurs de cand mi-am facut blog de slabit si cred ca imi cumpar si cantar ca sa ma inegresc de furie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu